Csodálatos Század Viki&Henni forditásai Szulejmános oldal párbeszédei a magyar részekből

A blogban található összes fordítást szerzői jogvédelem illeti. Annak bármilyen formájú felhasználásához a tulajdonos írásbeli engedélye szükséges!Csodálatos Század Viki&Henni forditásai a török részekből Szulejmános oldal párbeszédei a magyar részekből

2013. június 25., kedd

95.rész Leirása

Süleyman: Menj azonnal a fővárosba ... és hozd ide elém Hürrem Szultánát!
Süleyman: Beszélj, Hürrem! Magyarázd meg! Azonnal!
Sah: Azt akarom, hogy ölj meg nekem valakit.
Süleyman: Itt maradsz, Hürrem.
Sah: Az álmodozásnak vége. Ébredj fel!
Sah: Kitiltottak a szultáni Mennyországból. Most a Pokolban vagy.
Sah: Vedd el Hürrem Szultána életét, és én megadom neked azt a jómódot, amire vágysz.
Hürrem: Sah Szultána sosem szeretett. Tudni akarod az okát? Ibrahim Pasha.
Ayaz Pasha: Ha hozzáadod Rüstem Pashához Mihrimah Szultánát, úgy vélem, nagyon jótékony hatást érhetsz el, Szultánom.


2. előzetes!

Hürrem: Hiszel nekem, nem igaz? Minden hazugság!
Süleyman: Volt idő, mikor Hatice saját magát verte meg, hogy revansot vegyen rajtad… Úgy tűnik, akkor rosszul döntöttem, hogy nem hittem Haticének… Itt maradsz, Hürrem.
Faire: Persze, egy napon visszatérsz.
Hürrem: És ha mégsem jönnék vissza, Faire?
Sah: A Szultán kijelentette, Hürremnek mennie kell.
Süleyman: Hürrem itt marad.
Mihrimah: Élvezzétek ki az anyám távozását, mert mikor visszatér, nem marad mosoly az arcotokon.
Sah: Hűséges szolgáló lett belőled, most be is bizonyíthatod … Azt akarom, hogy megölj nekem valakit.
Rüstem: Hürrem Szultána.
Rüstem: Mustafa Pasha beteg. Sah Szultána azt akarja, hogy vegyem át helyét a Tanácsban.
Hürrem: Mit kért tőled cserébe?
Rüstem: Az életedet.

95. rész

Süleyman teljes ledöbbenéssel hallgatja Sahhot, miszerint Hürrem egy velencei asszonytól kért kölcsönt, miközben a két ország háborúban áll egymással. Kihangsúlyozza, hogy ez a tett egyet jelent az árulással. Süleyman azon csodálkozik, hogy a támadás, amin keresztülmentek, hogy lehetett Hürrem utasítása. Sah kifejezi sajnálatát, hogy ezzel elszomorította testvérét. Süleyman erőt vesz magán, és utasítja Bali Beyt, hogy hozza Hürremet Drinápolyba. Hürrem erőszakkal kiveszi Raquelből, hogy Signora Portiát Sah megfélemlítette. Raquel látva Signora Portia félelmét, azt tanácsolta, beszéljen Hürremmel, de ő úgy döntött, inkább megadja magát Sahnak. Hürrem utasítást ad, hogy azonnal keressék meg. Mikor már megpróbál túljutni ezen a szituáción, Sümbül közli vele, hogy a nőt sehol nem találják, valamint Bali Bey érekezett meg, hogy beszéljen vele. Amikor megtudja, hogy Drinápolyba kell mennie, rájön, mennyire nehéz helyzetbe is került.
Lütfü gratulál Sahnak, de figyelmezteti, hogy Hürrem megint fog találni egy kiskaput, hogy megússza. Ezzel nagyon feldühíti feleségét… Hozzáteszi, hogy hamarosan Sah kedvezőtlen helyzetben találja magát a Szultán előtt, ahogy az Haticével is történt. Véleménye szerint ez azért történik, mert Hürrem a szívét már nagyon régen rabul ejtette, és mint mindig, most is megbocsát neki. Hürrem csendben elbúcsúzik gyermekeitől, és útnak indul Drinápolyba.
Sahra Hatun azt mondja Haticének, hogy az az asszony, akit álmában látott, elvezeti Ibrahim sírjához. Nigar közli Haticével, hogy Hürrem a gyerekei nélkül Drinápolyba tart. Hatice biztos abban, hogy egy nap még visszajön, anélkül, hogy büntetést kapott volna. Amikor Nigar tagadja, hogy tudná hol van Ibrahim sírja, Hatice utasítást ad egy őrnek, hogy kövessék Nigar minden lépését.
Yahia és Mustafa aggódnak, mert a Szultán még mindig nem válaszolt levelükre. Yahia informálja Mustafát, hogy Vasco de Gama fia kihasználta Barbarossa távollétét, és elfoglalt egy ottomán hajót. Ayse és Rumeysa veszekednek. Mahidevran arra kéri Mustafát, hogy ne avatkozzon bele hajóügyi kérdésekbe. Mire a Herceg azt mondja, hogy anyjának egyetlen dolga van csupán, a Háremmel foglalkozni, az ő dolgaiba ne szóljon bele. Mahidevran mérgesen mondja, hogy követnie kell a törvényeket. A „kígyó”, aki apját körülvette, csak arra vár, hogy egyetlen hibát elkövessen.
Rüstem csodálkozik, mikor meglátja Drinápolyban úrnőjét. Sah és Gülfem az ablakból nézik, hogy megérkezik Hürrem. Gülfem szerint, megint ki fogja magát magyarázni. Sah szerint, nincs kezében semmi bizonyíték, amellyel bizonyíthatná ártatlanságát. Hürrem találkozik Süleymannal. Üdvözli, de amikor közeledni akar, a férfi megállítja egy kézmozdulattal, hogy előbb beszélniük kell. Megmutatja neki az iratot, melyen Hürrem aláírása szerepel. Elmeséli, hogy Sahhot megtámadták útban ide, az ő utasítására. Kérdi nejét, hogy igaz-e ez a vád? Közben Rüstem Fairétől tudja meg a történteket. Azt mondja, hogy szólniuk kellett volna, hogy közbeavatkozzon. Mert, ha a Szultán kezébe kerül a dokumentum, akkor már késő.
Hürrem azt meséli, hogy bajban volt, ezért kért kölcsön, de a pénzt ellopták. Süleyman azt kérdi, miért nem kért segítséget Sahtól? Hürrem azt válaszolja, hogy pont Sah tette ezt vele, hogy megalázza a Hárem előtt. Süleymant az érdekli, hogy hogy kérhetett kölcsön egy olyan asszonytól, akinek a hazája háborúban áll az övékkel, és miért nem a nővéreitől kért inkább pénzt? Hürrem azt hazudja, hogy nem tudta, hogy a nő velencei… és nem is volt ideje utánanézni… vissza akarta kapni a dokumentumot azzal, hogy pénzt ad neki, de a nő eltűnt. Süleyman mérgesen azt mondja, hogy inkább megtámadta Sah kocsiját, hogy erőszakkal vegye el tőle a dokumentumot, hiszen a rablók nem vették el az ékszereket! Hürrem azt mondja, Sah hazudott a tolvajoknak. Ezek után Hürrem közelebb lépett férjéhez, és azt mondta, hogy ő csak miatta él, és minden hazugság, amit azoktól hall, akik külön akarják őket választani. Annyi hónap után végre közel kerültek egymáshoz. Egymás szemébe néztek, majd Hürrem átölelte, azt gondolván, hogy ezek után hinni fog neki. Süleyman fogadja és viszonozza az ölelést. Amikor kibontja magát az asszony karjaiból, a szemébe néz, és azt mondja, hogy Hatice már egyszer kárt tett magában, és azért is ő volt a hibás. De akkor nem hitt a testévérnek, annak ellenére, hogy igaza volt. Kiszól az őröknek, hogy készítséka lovakat a távozásra. Visszanéz feleségére, közli vele, hogy ő itt marad, Drinápolyban.
Amikor Mehmet és Selim kérdik anyjuktól, hogy miért nem tart velük, azt feleli, hogy nem érzi jól magát, majd csak később indul utánuk. Rüstem aggályát fejezi ki az indulás részletei miatt, Bali Bey közli vele, hogy ez a Szultán parancsa. Bosszúsan emlékezteti, hogy egy pasával beszél! Erre Bali Bey irónikusan megjegyzi, hogy pontosan tudja kicsoda is ő, és eddig mit tett.
Faire megnyugtatja Hürremet, hogy Rüstem személyesen fogja megkeresni Signora Portiát. Sah elköszön Hürremtől, Alexandra la Rossának nevezve őt. Válaszul azt kapja, hogy az ő neve Hürrem Szultána, Szultán Süleyman törvényes felesége, gyermekeinek édesanyja. Sah azt mondja, hogy most már mindennek vége. A Szultán száműzte a Paradicsomból, ahol eddig élt. Hatice Sahtól tudja meg Hürremmel kapcsolatos híreket, aki arra kéri nővérét, hogy tegyen meg mindent, hogy Hürrem ne tudjon visszajönni a palotába. Nigar azt mondja, Rüstem nagyon nyugtalan, és érdemes a mozdulatait követniük.
Mihrimah azt mondja az apjának, nem érti, anyja miért nem tért vissza. Süleyman csendben marad. Amikor Mihrimah úgy dönt, anyjához megy, apja megtiltja. Mihrimah Bali Beytől kérdi, mi történt, de a férfi azt feleli, ő sem tudja. Nigar azt mondja Sahnak, hogy Hatice tudni akarja, hol van Ibrahim sírja, és hazudnia kellett emiatt. Sah azt mondja, Haticének soha nem szabad megtudnia.
Rüstem megpróbálja megtalálni Signora Portiát, hogy felmentse Hürremet. Faire azzal nyugtatja Hürremet, hogy ne legyen szomorú, hamarosan úgyis visszatérhet a palotába. De Hürrem kételkedik ebben. Faire szerint, senki sem veheti el a Szultán szívét.
A tanácson, a Szultán megtudja, hogy Mustafa Pasha tüdőbeteg, és haldoklik. Sah azt mondja Rüstemnek, hogy tudja, hogy ő Hürrem bizalmasa volt, és hogy mennyi mindent tett úrnőjéért. Viszont most már egyedül van. El kellene felejtenie, ahogy a Szultán is eltávolította az életéből… így most választania kell, kit szolgál a továbbiakban.
Az egész Hárem azon tanakodik, vajon Hürrem Szultána miért nem tért vissza. Mihrimah a fivéreivel együtt próbálja kideríteni, mi is történt valójában. Sah azt tanácsolja Haticének, legyen okos, és fogadja el a sorsát. De Hatice azt mondja, hogy senkinek nem engedi meg, hogy hozzáérjen Ibrahim után! Nigar megint provokálja Rüstemet azzal, hogy most, hogy nincs Hürrem Szultána, hogy támogassa őt, nem kerülhet közel Mihrimah Szultánához. Rüstem nagy haragra gerjed, meg akarja ütni Nigart, de Olívia belép a szobába, így ez elmarad.
Cihangir apjához szalad, azt kérdi, mikor tér vissza az édesanyja? Süleymant ez nagyon elszomorítja. Közben Hürrem levelet ír Süleymannak, hogy a tengerkék szemei hogy hiányoznak neki, és nem tud nélküle élni… lélegezni sem tud.
Lütfü úgy gondolja, hogy az nem járja, hogy Hatice és Husrev Pasha az esküvő után is ott maradjanak a palotában. Rüstem azt mondja a Szultánnak, hogy tudomására jutott, hogy hajók épülnek a manishai kikötőben. Süleyman mosolyogva azt mondja, hogy ez nonszensz, hisz nem is adott erre parancsot! Amikor megtudja, hogy mindez Mustafa utasítása, dühös lesz, és Barbarossát okolja mindezért. Mahidevran megtudja, hogy Hürremet száműzték a palotából, örömében édességekkel ünnepel.
Nigar beavatja Sahhot, hogy Rüstem gyengéd érzelmeket táplál Mihrimah iránt. Hatice esküvőjén Mhirimah azt mondja Sahnak, hogy élvezze ki a perceket, mert anyja hamarosan visszatér, és akkor nem lesz oka a mosolyra. Hatice visszaemlékezik az Ibrahimmal kötött házasságára, szerelmükre, majd szomorú sorsán töpreng. A férfiak helyszínén Süleyman is visszaemlékezik, mikor Ibrahim vette el a húgát. A bíró felesége is Hürrem felől érdeklődik. Mihrimah neki is elmondja, hogy ne aggódjon, édesanyja hamarosan visszatér.
Az a levél, amit Hürrem írt Süleymannak, Mercan kezébe került, aki Sahnak adta tovább. Faire informálja Hürremet, hogy Rüstem még nem találta meg Signora Portiát, valamint elújságolja, hogy Hatice esküvőjét megtartották. Sah, ahogy átveszi a levelet, azonnal összetépi. Afife véletlenül észreveszi a széttépett levelet. Husrev elmegy Haticéhez, közli, hogy az esküvő a Szultán kívánsága volt, és ő nem tesz semmit, amit ő nem szeretne.
Sah figyelmezteti Rüstemet, hogy még mindig vár a válaszára … viselkedhet okosan is, de gyáván is… Azzal támadja, hogy ő csak egy disznópásztor fia, aki nem is álmodhat Mihrimah, a Szultán lánya után… ezért megérti, hogy hatalomra van szüksége. Ezt ő megadhatja, bármit, amit akar, amíg állampolgári hűséget mutat iránta azzal, hogy … megöli Hürremet. Hürrem úgy dönt, nem vár tovább, Lütfü Pashát hívta Drinápolyba. Azt mondja, hogy tudja, hogy nincs szerelem közte és Sah között … és ennek az oka az, hogy Sah megossza szerelmét a húgával, Haticével. Mindketten Ibrahimot szerették. Lütfü Pashát sokkolja a hír. Amikor Hürrem meglátja Rüstemet, azt hiszi azért jött, hogy visszavigye a palotába. Rüstem elmondja, hogy Mustafa Pasha haldoklik, és Sah felajánlotta neki az ő pozícióját, cserébe, ha … megöli Hürremet. Két lehetősége volt, és ő az utóbbi választotta. Rüstem arra gondol, hogy találkozik Ayaz Pashával, és elmondja, hogy utasítást kapott Hürrem Szultánától. Ayaz azt javasolja a Szultánnak, hogy Rüstem vegye feleségül Mihrimaht. Hürrem Rüstem arcátlanságán csodálkozik, hogy ilyet merészel gondolni, de Rüstem azt mondja, Ayaz Pasha ezt tényleg megtette. Azt mondja, hogy ha megtisztelné azzal, hogy a veje lehessen, a tanács tagjává válhatna, Hürrem hatalmát az ő hatalma még tovább erősítené, ami az összes ellenségét tönkretenné, és mindenki előtte hajlongana. Hürrem meglepődve és szkeptikusan néz a férfira…

Sah: Segíteni akartam neki, Szultánom, de Hürrem nem fogadta el. Amikor tudomásomra jutott, leállítottam a procedúrát azzal, hogy odaadtam nekik a pénzt. Elvettem a … paprt … amit most a kezedben tartasz. Nagyon dühös lettem, mikor megláttam Hürrem pecsétjét. Hogyan tehetett ilyen illetlenséget??? Hogyan kérhetett kölcsönt egy velenceitől, aki ádáz ellenségünk??? Ez az ügy az egész birodalmi Ottomán Család ügye.
Süleyman: Azt mondod, hogy … HÜRREM volt az, aki felbérelte azokat az embereket???
Sah: Ki más … csakis ő tehette!!! Ezek az emberek … csak a papírt keresték! Gülfem szemtanúja volt mindennek!
Gülfem: Így van, Szultánom! Nem akartak semmi mást … csak ezt a papírt!
Süleyman: Ha … végeztél a mondanivalóddal … elmehetsz … te is Gülfem!
Sah: Ez az, amit el akartam mondani, Szultánom! Bocsáss meg, de nem akartalak feldühíteni ezzel. De tudnod kell az … igazat!
Bali Bey: Szultánom! Elküldtem legjobb katonáimat, hogy találják meg a banditákat, és tudják meg, mi történt.
Süleyman: Malkocoglou! Azonnal indulj a fővárosba, és hozd ide Hürrem Szultánát!
Bali Bey: Ahogy parancsolod, Szutlánom.

Raquel: Szultána!
Hürrem: Hogy merészelsz így átejteni?
Raquel: Nem ejtettelek át, Szultána!
Hürrem: Elég… asszony! Ne hazudj nekem többet, elég volt! Úgy tűnik, Sah Szultána megvett téged. Te voltál az, aki kezdettől fogva csapdába csalt! Először … loptál tőlem. Aztán … ajánlottad ezt a Signorát nekem.
Raquel: Szultána…
Hürrem: Ha biztonságban akarsz innen távozni, mondd el az igazat! Sah Szultánát szolgálod?
Raquel: Esküszöm neked, nem tettem semmi rosszat, Szultána … de …
Hürrem: De mi? Asszony … beszélj!
Raquel: Signora Portiát Sah Szultána megfenyegette. Tőlem kért tanácsot, mi tévő legyen. Én azt mondtam, jöjjön hozzád, majd te megvéded.
Hürrem: EZT MOST MONDOD ???
Raquel: Azt hittem, járt nálad. De úgy tűnik, jobban kedveli Sah Szultánát, mint téged.
Hürrem: Sümbül Aga! Keresd meg ezt a nőt … és hozd ide elém! Akárhol is legyen! Akárhol is rejtőzik … hozd ide! Tanúskodnia kell Sah Szultána ellen. 

Mahidevran: Én bátor fiam! Hagyd ezt a dolgot Hayreddin Pashára! Ez az ő feladata. Amióta a háborúnak vége, az ő kötelessége, hogy ilyen ügyeket elintézzen.
Mustafa: Persze. Majd elküldök neki minden információt az ügyről. De minél előbb be kell avatkoznunk.
Mahidevran: Elég, ha informálod. Elég nagy stressznek vagyunk így is kitéve.
Mustafa: Anya! Te törődj a palotával … Az állam gondjaival meg ne foglalkozz.
Mahidevran: Mit fogsz tenni, Mustafa? Megküzdesz a kalózokkal? Lehetséges ez?! Mikor hallottál olyat, hogy egy herceg a tenger közepén háborúzik?! Hát nem tudod, hogy ez neked tilos??? Még beszállnod sem szabad egy hajóra a Szultán engedélye nélkül!!! Rengeteg a kígyó, akik meg akarnak mérgezni. Hogy nem jut ez eszedbe??? Ez a szabály. Megértettél? Ne merészeld megsérteni!


Hürrem: Süleyman! Lelkem Szultánja! Édes Szívem! Végre visszajöttél és újra láthatlak! Ha most halnék meg … nem törődnék vele!
Süleyman: Van valami, amit előbb meg kell oldanunk, Hürrem. Sah jött. Mondott rólad néhány dolgot. Kölcsönt kértél egy nőtől, aki egy velencei család tagja. Itt a megállapodás, melyet a pecséted is bizonyít. Ez egy bizonyíték! De ami ennél is fontosabb … hogy felbéreltél embereket, hogy állják útját a húgomnak és Gülfemnek! Igaz ez, Hürrem??? BESZÉLJ!!! Mi erre a magyarázatod??? Azonnal mondd el nekem!!!
Hürrem: Mit vársz tőlem, mit mondjak, Süleyman? Miért kellene megvédenem magam??? Te már döntöttél! Elhitted az aljas rágalmakat!
Süleyman: Azért hívtalak ide, hogy meghallgassam a történteket a te szemszögedből, Hürrem.
Hürrem: Pénzügyi nehézségeink voltak a háború alatt. Nem tudtam kifizetni a háremhölgyeket és a szolgálókat, ezért kölcsönt kértem a Signorától. De sajnálatosképp a pénzt ellopták, mielőtt a palotába érkezett volna.
Süleyman: KI lopta el??? Talán Sah Szultánát gyanúsítod???
Hürrem: Ki más??? Süleyman, amióta elmentél, engem csak támadnak! Szövetkezve Hatice Szultánával káoszt okozott a palotában. Szándékosan lopták el a pénzt!
Süleyman: Sah csak segíteni akart neked. De az egód miatt, visszautasítottad. Oda akarta adni az arany darabokat, de te megakadályoztad.
Hürrem: Azért tette ezt az ajánlatot, hogy tiszteletet és megbecsülést nyerjen mindazok előtt, akik a palotában élnek. Hogy fogadhatnám én ezt el??? Én Szultán Süleyman törvényes felesége vagyok!!!
Süleyman: Kölcsönt fogadtál el … az ellenségünktől! De a … testvéremtől megtagadtad!
Hürrem: Süleyman! Higgy nekem! Nem tudtam, ki ez a nő! Raquel Hatun ajánlotta ezt a nőt, és én ezért bíztam meg benne. Beismerem, hibáztam. Bármilyen is volt a helyzet, utána kellett volna néznem. De nem volt erre időm. Ki akartam fizetni őket, mielőtt elkezdenek lázadni. Vissza akartam fizetni adósságomat, amint összeszedtem volna a pénzt.
Süleyman: Honnan szedted volna össze??? Eladtad azokat a földeket, amiket neked adtam, nem igaz?
Hürrem: Süleyman! Nem kötelezhetlek arra, hogy ilyen dolgokkal foglalkozz, míg háborút viselsz. Ezért akartam saját magam megoldani ezt a problémát. Süleyman! Csapdába csaltak. Ez a velencei nő ugyan az, aki Sah Szultánával szövetkezett. Elvette tőlem a papírokat, és Sah Szultánának adta.
Süleyman: És ezért, banditákat béreltél fel, hogy támadják meg Sahhot. Ha elvetted volna tőle a papírt, akkor ő soha nem tudta volna bizonyítani … hogy mit tettél!!!
Hürrem: NEM … HAZUGSÁG!!! Ne hidd el!!! Ez mind koholmány! Nekem semmi közöm ehhez!
Süleyman: KI MÁS lett volna … ha nem TE, Hürrem??!! Ha ők igazi banditák lettek volna, sem pénzt, sem egyetlen ékszert sem hagytak volna ott! De ők csak a … PAPÍRT … keresték!
Hürrem: Hogy hiheted azt, hogy ez az igazság? Te csak azt az oldalt hallottad, amit Sah Szultána mondott! Az lehetetlen, hogy … nem én voltam, aki … felbéreltek a banditákat! Süleyman … Szultánom … szerelmem … létezésem egyetlen oka! Ne hidd el a mondottakat! Ezek mind trükkök és összeesküvések, hogy szétválasszanak minket.
Süleyman: Őrök! Készítsétek elő a lovakat! Visszamegyünk a fővárosba!
Hürrem: Hiszel nekem, igaz? Minden … amit mondtak … HAZUGSÁG volt!
Süleyman: Nos … Hatice képes volt saját magát ájulásig verni … hogy revansot vegyen rajtad. Most Sah Szultána csinálta ugyanazt! Egyetlen dolgot értettem meg … hogy hibáztam, mikor nem hittem Haticének!
Hürrem: Süleyman!
Süleyman: Te … itt maradsz … Hürrem!


Sah: Hürrem!
Hürrem: Szultána! Ha azért jöttél, hogy elbúcsúzz, ne zavartasd magad. Különválásunk csak rövid ideig fog tartani.
Sah: Végre eljött az idő, hogy MINDÉRT megfizess, amit tettél, Hürrem! Ez még … semmi! Kínszenvedésed még csak most kezdődik!
Hürrem: Szultána! Veled ellentétben, én nem virágos kertből jövök. Ha annak csak a felét élted volna át … amit én megéltem … ha azt a fájdalmat szenvedted volna el … ha azon a kínzáson mentél volna keresztül … most nem lennél képes a lábadon megállni.
Sah: Mindenki tudja, honnan jöttél. Te egy rabszolga vagy, Ruteniából. Mi is volt a neved? Alexandra la Rossa.
Hürrem: A nevem … HÜRREM … SZUTÁNA!!! Hürrem Szultána vagyok!!! Szultán Süleyman törvényes felesége!!! Édesanyja öt hercegnek!!! Nem olyan egyszerű engem legyőzni.
Sah: TE … úgy mint én, jól tudjuk ezt. Az idő ellened dolgozik, Hürrem. Mit tehetsz itt … távol a Szultántól??? Ne feledd … ha távol kerülsz a tekintetek elől, akkor a szívtől is eltávolodsz…
Hürrem: Én a … SAJÁT palotámban … a SAJÁT trónomon … az ÉN Szultánom szívében maradok!!! SENKI sem … ragadhat meg, és dobhat ki innen!!! Még a Szultán hatalma sem elég hozzá!!!
Sah: Hürrem! Az álomnak VÉGE! ÉBREDJ FEL! Most száműztek a Szultán … Paradicsomából! Most már … a Pokolban vagy!!!

Hürrem levele

Szultánom … uralkodóm! Levegőm! Éjszakám és nappalom! Életem értelme! Tavaszom… boldogságom Szultánja! Esküszöm neked, a világ nyomorúságos lett számomra. Nincs többé szemem, hogy lássak … nincs fülem, hogy halljak … nincs nyelvem, hogy beszéljek. Csak bolyongok egyik szobából a másikba. Feláldoznám, kicserélném lelkemet, ha még egyszer láthatnálak téged. Hogy láthassam kék szemeidet, mely a tengerek kékjénél is kékebb. Te előtted mi az értéke a tehetetlen Hürremnek? Feláldoznám magam miattad … százszor is … ha tehetném! Távol lenni … tőled … a szuszogásodtól … egy olyan szerencsétlennek, mint amilyen én vagyok, nagyon nagy büntetés. De ez, a TE PARANCSOD … amíg te parancsolod, olyan ez nekem, mintha kést szegeznének a nyakamhoz, Szultánom. Könyörgöm neked … ne felejts el … egy kis hiba miatt. Kérlek! Ne törölj ki a szívedből! 


Sah: Rüstem Pasha, már vártalak. Remélem, nem fenyegettek meg kegyetlenül.
Rüstem: Nem, Szultána. Épp ellenkezőleg. Tetszett kedvességük.
Sah: Jó! Ajánlatot tettem neked, Pasha. Gondolom, már jól átgondoltad.
Rüstem: Nem kaptam ajánlatot, Szultána. Ha szembeszállok Hürrem Szultánával, tudnom kell, mit tegyek.
Sah: Azt hiszem, jól megértjük majd egymást, Pasha. Mert kedvelem azokat, akik bátran mernek álmodni. A hősök is bátrak. Nagy álmaik vannak, de ezek az álmok … ostobák és üresek!
Rüstem: Ha ostobának tartasz, miért vagyok itt?
Sah: Azt hallottam, arról álmodsz, hogy feleségül veszed Mihrimah Szultánát. Megértelek. Ki ne akarná feleségül venni Mihirmah Szultánát??? Ő a világ Szultánjának a szeme fénye. Ő a leghatalmasabb Szultána az egész földön. AZ, aki feleségül veszi, nagy hatalmat kap a kezébe.
Rüstem: Allah bocsásson meg, Szultána. Én még gondolni sem merek erre.
Sah: Ne is gondolj, Pasha. Mert ez lehetetlen. Mindenkinek ismernie kell a határait. Te … azt gondolod, elég méltó vagy Mihrimah Szultána kezére??? Ne feledd, te egy birkapásztor fia vagy! Úgy gondolod, méltó vagy arra, hogy a nagy Szultán veje legyél??? És mindezek felett, Hürrem, akiben annyira bízol, nem a te oldaladon áll?
Rüstem: Mit kívánsz tőlem, Szultána?
Sah: Mint te is tudod, Mustafa Pasha nagyon beteg. A doktorok azt állítják, haldoklik. Garantálni tudom neked, hogy te követed őt a pozíciójában a Dívánon.
Rüstem: Mit kell tennem cserébe ezért a nagylelkű szívességért?
Sah: Hű szolgám kell, hogy legyél. De bizonyítanod kell. Azt akarom, hogy megölj nekem valakit. Tudod is, hogy kit, igaz?
Rüstem: Hürrem Szultána!
Sah: Mondtam, hogy megértjük majd egymást. Öld meg Hürremet, és én megadom neked a kívánt luxus életet.

Süleyman: Kapitány Pasha! Van információd a hajóhad újraélesztéséről?
Barbarossa: Allah bocsássa meg, Szultánom, de csak tőled hallottam róla először.
Süleyman: Te vagy a felelős Pasha az ottomán hajóhadért! KI újíthatja meg a hajóhadat és építhet hajókat a te tudtod nélkül???
Barbarossa: Szultánom! Mint te is tudod, épp, hogy visszatértünk hadjáratunkból. Ez a helyzet teljességgel lehetetlen. Majd én kiderítem, AKÁRKI is volt!!!
Süleyman: Ez a legrosszabb az egészben! MUSTAFA volt!!! Mustafa Herceg adta ki a parancsot. Figyelmeztettem … mondtam neki … SOHA ne tegyen semmit … az ÉN engedélyem nélkül!!! De ő nem engedelmeskedett!!! Ezt tette!!! Mit jelentsen ez, Pasha? Mi a szándéka? A Herceg talán saját magának építi a flottát???
Barbarossa: Nem hinném, hogy hátsó szándékai lennének, Szultánom. De elmegyek hozzá, és személyesen tőle tudakolom meg a történteket. Természetesen, amennyiben engedélyt adsz rá!!!!


Hürrem: Már vártalak, Pasha! Üdvözöllek!
Lütfü: Üdvözöllek, Szultána. Köszönöm. Tulajdonképpen, eléggé meglepődtem, mikor meghallottam, hogy látni kívánsz. Remélem, egészséges vagy.
Hürrem: Hogy lehetne egy Szultána száműzésben egészséges … főleg ÉN, Pasha???
Lütfü: Ez a Szultán óhaja, Szultána. Azt mondtad, fontos dologról lenne szó. Kíváncsivá tettél.
Hürrem: Igen. Husrev Pashát megtiszteltetés érte, hogy feleségül vehette a mi Szultánánkat.
Lütfü: Remélhetőleg, jó vásárt csinált.
Hürrem: Úgy legyen. Ez most nagyon nehéz időszak Hatice Szultána számára, mert ezt a házasság kötelező jellegű volt. Mint tudod, itt nincs … hűség … nincs szerelem … nincs méltányosság, ahogy a te házasságodban sem Sah Szultánával.
Lütfü: Szultána…
Hürrem: Én méltányollak téged. A Szultán nagyra értékeli intelligenciádat és fáradozásodat. Biztos vagyok benne, hogy többet fogsz adni ennek a nagyszerű országnak, mint Ayaz Pasha … persze, ha Sah Szultána engedi.
Lütfü: Szultána! Nem értem, miről beszélsz?
Hürrem: Sah Szultána csapdába csalt engem. Ő garantálta számkivetésem. Amióta nem vagyok a fővárosban, egyre erősebbé válik a Szultán szemében. Téged használ fel, Pasha. Téged használ fel az álmaihoz és reményeihez. És mikor ezt eléri, biztos lehetsz benne, hogy téged is ki fog dobni.
Lütfü: Mit mondasz, Szultána???
Hürrem: Lütfü Pasha! Sah Szultána soha nem szeretett, és nem becsült meg téged. De te jobban ismered, mint én. De van valami, amiről nem tudsz. Egy titok. Egy titok, ami Sah és Hatice Szultána osztott meg egymással. Biztos tudod, hogy a kapcsolatuk az elején nem volt felhőtlen. Tudod ennek az okát??? Majd én elmondom. A múltban … MINDKETTEN … ugyanazt a férfibe voltak szerelmesek … Ibrahim Pashába!!!
Lütfü: Allah adjon nekünk igazságot és türelmet!!!

Hürrem: Na, végre, hogy itt vagy! Remélem, jó híreket hoztál … vagy talán visszatérhetek veled? Azért jöttél, hogy visszavigyél a fővárosba?
Rüstem: Sajnálom, Szultána. Még egy darabig itt maradsz.
Hürrem: Mi van? Miért vagy olyan stresszes?
Rüstem: Szultána! Sah Szultána megkért, hogy tegyek meg valamit.
Hürrem: Tényleg? Szóval elért téged.
Rüstem: Mustafa Pasha beteg. Azt mondják, haldoklik. Sah Szultána azt mondja, elintézi, hogy én legyek helyette a Tanácson.
Hürrem: Csodálatos ajánlat!! Igazán kíváncsi vagyok, mit kér érte cserébe?
Rüstem: Arra kért, öljelek meg…
Hürrem: Mit mondasz, Pasha?
Rüstem: Sokat gondolkodtam, Szultána. Két lehetőségem van: vagy követem azt, amit Sah Szultána mond … vagy azt teszem, amit akarok. A másodikat választottam.
Rüstem a gondolataiban: Ayaz Pasha! Hürrem Szultána parancsolja, hogy menj és beszélj a Szultánnal!
Ayaz: Szultánom! Rüstem Pasha napokon belül DiarBakirba megy.
Süleyman: Jó! A helyét ne hagyja üresen sokáig.
Ayaz: Mit tudod, ő az a Pasha, akit te nagyra becsülsz tapasztalata és bölcsessége miatt … fiatal kora ellenére. Ha ezt a színvonalat fenn tudja tartani, nagy jövő elé nézhet.
Süleyman: Mi a gond, Ayaz Pasha? Arra célzol, hogy Rüstem Pasha megfelelő lenne Mustafa Pasha helyére a Tanácsban?
Ayaz: Természetesen, szükségünk lenne egy ilyen Pashára a Tanácsban. De egy másik dologról szeretnék veled beszélni, Szultánom.
Süleyman: Mi lenne az?
Ayaz: Felséged méltónak találtad Husrev Pashát arra, hogy a sógorod legyen, és feleségül vegye húgodat, Hatice Szultánát. Helyes döntés volt. Nem szeretném átlépni határaimat, de ha hozzáadod Rüstemhez Mihrimah Szultánát… Biztos vagyok benne, hogy ezzel a házassággal csak nyerhetünk, Szultánom.
Hürrem: Miről beszélsz, Pasha??? Azt kéred, hogy feleségül vehesd a lányomat … Mihrimaht???
Rüstem: Igen, Szultána. személyesen Ayaz Pasha javasolt engem.
Hürrem: Mi volt a Szultán válasza?
Rüstem: Ayaz Pasha azt mondta, még nem válaszolt. Ez akkor lenne lehetséges … ha támogatnál engem. Ha megtisztelsz azzal … hogy a vejed lehessek, belépek a Tanácsba. Közelebb kerülhetek a Szultánhoz. Ez megnövelné ereinket. Meg tudnánk semmisíteni ellenségeinket. Mindezek után … ez most … a te kezedben van, Szultána!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia,

    Szüksége van egy törvényes 2% -os hitelkamatra ?, Az Aanna Loan Finance kölcsönöket kínál magánszemélyeknek és szervezeteknek. Hitel, Hiteleink jól vannak biztosítva és a maximális biztonság prioritásunk, rendelkezésre álló kölcsönöket kínálunk.

    * Személyes kölcsönök (biztonságos és nem fedezett)
    * Üzleti kölcsönök (biztonságos és nem fedezett)
    * Kombinált kölcsön
    * Konszolidációs kölcsön és még sok más:

    Ha érdekli, vegye fel velünk a kapcsolatot az e-mail kézhezvételével, hogy lehetővé tegye a tranzakció folytatódását, e-mailben érhető el: annaloanfinance @ gmail.com, gyors csevegés vagy a WhatsApp / +35677926593

    Minden jót,
    Anna Figo,
    Hívja / Whatsaap +35677926593
    C.E.O / főtanácsadó.
    Anna hitelfinanszírozás
    annaloanfinance@gmail.com

    VálaszTörlés