Csodálatos Század Viki&Henni forditásai Szulejmános oldal párbeszédei a magyar részekből

A blogban található összes fordítást szerzői jogvédelem illeti. Annak bármilyen formájú felhasználásához a tulajdonos írásbeli engedélye szükséges!Csodálatos Század Viki&Henni forditásai a török részekből Szulejmános oldal párbeszédei a magyar részekből

2013. június 25., kedd

91.rész Leirása


 Süleyman: Szégyeljétek magatokat! A saját testvéreim támadtak hátba! Süleyman: Úgy döntöttem, ideje férjhez menned. Megfelelő pashát választok ki számodra. Rüstem: Végzet... Engem jelölt ki... Mihrimah: Nem látsz engem? Nem látod, hogy nézek rád? Nem látod, hogy lángol a szívem és porlad hamuvá? Sah: Meg kell védenem téged. Ezért úgy döntöttem, el kell venned feleségül a lányomat...


‎91. rész 2. előzetes!

Mustafa: Bebizonyosodott, hogy Piri Pasha lázadást tervez. Szultánunk arra utasított, hogy saját kezemmel vegyem fejét.Hürrem: Minden bizonnyal sikertelen lesz. Te fogod hibákra kényszeríteni.Mustafa: Piri Pasha! Azzal vádollak, hogy elárultad a Birodalmat!Piri Pasha: Hűséges vagyok az államhoz és a Szultánhoz.Yahia: Meg kell ölnünk, bármi is történik. Ha nem így döntesz … az úgy tűnne … mintha megtagadnád az utasítást.Rüstem: Csak egy hiba… Csak egy hibát vétesz, és mindkettőnk fejét veszik.Katona: Ramazan (Piri Pasha) fiát csapdába csalták. Ő nem áruló.Yahia: Ne hozd magad rizikós helyzetbe.Iskender: Nagy megtiszteltetés, hogy felszólítottál Iskender szolgájának (saját magáról beszél).Rüstem: A Hercegünk többet is tett, mint amennyit akartam. Ha nem öli meg Piri Pashát, akkor Tekke sancak beyı Iskendert öli meg saját katonái előtt.

91. rész

Süleyman teljesen meg van lepődve, magyarázatot követel húgaitól, mikor Lutfu belép a helységbe. Úgy néz ki, mint aki nem tud semmit. Rüstem megpróbál irónikus lenni a Pashához, míg Sah azt magyarázza, hogy ők is csak most találtak rá a kincsre. Amikor Rüstem azt kérdi, miért próbálták az éjszaka közepén elszállíttatni az aranyat, Sah azt feleli, hogy Bali Bey ajánlotta ezt a megoldást. Ebben a pillanatban nyílik az ajtó, Bali Bey lép be, aki ezért jött, hogy összeszedje Ibrahim kincsét. Hatice döbbenten néz a férfira, míg Sah megkönnyebbül. Rüstemnek a szava is eláll! Mihrimah Bali Bey levelét tartva a kezében, azt hazudja Esmahannak, hogy a férfi találkozni akar vele, majd elküldi unokatestvérét. Mikor magára marad, elolvassa a levelet. Kiderül, hogy Bali Bey nem viszonozza a hercegnő érzéseit, és kéri, hogy bocsásson meg neki, de nem akarja kellemetlen helyzetbe hozni. Hozzáteszi, hogy ő hűséges katonája a Dinasztiának, és szeretné, ha ez így is maradna. Hatice megvádolja Sahhot, hogy a háta mögött cselekszik, mire nővére azt mondja, hogy ő csak megpróbálta megmenteni az életüket. Lutfu belép a szobába, és azt kérdi nejétől, hogy merte kockára tenni a fejét??? Hatice ironikusan nevet, és azt mondja, hogy ne féljen addig, míg Sah Szultána megvédi, amíg Sah Szultánának szüksége van a szolgálataira, hogy tervét nyélbe üsse.Hürrem Süleymantól tudja meg, hogy meglett a kincs, hogy Sah adott utasítást Malkocoglunak, hogy szállítsa el, miután megtette a szükséges előkészületeket. Habár Hürrem kellemetlenül érzi magát, azt mondja, a Szultánák ártatlanok az ügyben. Malkocoglu azt mondja Mercan Agának, hogy lehet, hogy eddig Sah Szultánát szolgálta, de mostantól az ő „gazdája” Szultán Süleyman. Amint Hürrem meglátja Malkocoglut, gratulál neki. Hozzáteszi, hogy mondja meg a Szultánáknak, hogy sokkal óvatosabbnak kellene lenniük, mert nem mindig lesz olyan, aki megmenti őket. Malkocoglu teljes csodálkozással néz rá. Manishában, Mustafa levelet kap Ayaz Pashától, melyben kifejti, hogy Teke parancsnoka, Iskender tájékoztatta őket, hogy Ramazanoglu Piri Pasha lázadást tervez, és arra kéri a Herceget, hogy fejezze őt le. Hürrem találkozik Rüstemmel, és azt mondja, hogy Malkocoglu tönkre tett mindent. Miután nagyon hűséges a Szultánhoz, így mindig akadályozni foglya tervüket. Rüstem rávilágít, hogy az ő és fiai sorsa érdekében, Hürremnek magának kellene részt vennie a Díván ülésein. Hürrem megígéri, hogy majd ő gondoskodik erről. Majd Rüstem informálja Hürremet a Mustafának küldött levélről, és abban leírt utasításról, hozzáteszi, hogy biztos el fog bukni, mert Piri Pasha nagyon erős. Erre Hürrem azt mondja, hogy majd elintézi, hogy Rüstem ott legyen a helyszínen, és kéri a férfit, hogy tegyen azért, hogy Mustafa tényleg elbukja ezt a küldetést. Mustafa arra kéri Yahiát, hogy szóljon Iskendernek, hozza össze a sereget, mert találkozni akar vele. Elmondja, hogy az egyiptomi Süleyman Pashától szereztek információt Piri Pasháról. Yahia emlékezteti, hogy a Szultán már meghozta döntését. Mercan Aga vissza szeretne térni Sah mellé, de a Szultánának a palotában van rá szüksége. Mikor megjegyzi, hogy Malkocoglu segített neki, a Szultána azt felelte, hogy csak azért történt, mert a Szultánhoz, ill. az uralkodó családhoz hűséges, és nem azért, mert neki, Sahoban Szultánnak akart segíteni. Süleyman megosztja nővérével, hogy úgy gondolja, Hatice nem ártatlan. És miután folyamatosan csak gondot okoz neki, eldöntötte, hogy véget vet a dolognak. Ayaz Pasha azon csodálkozik, hogy Rüstem miért nem ment még el Diyarbakir-ba, hiszen az ő posztja ott van. Rüstem szerint, mióta Kasim Pashát elűzték, ő is megérdemli, hogy előléptessék. Ayaz azt válaszolja, nem az ő tiszte ezt eldönteni. Rüstem azt kérdi, hogy ha mindez Horvátországban történne, ahol Ayaz Pasha több albán embernek segített csak azért, mert a honfitársa??? Ayaz ekkor teljesen begurul, mire Rüstem megfenyegeti, hogy ugye nem akarja, hogy ezt a Szultán megtudja? És a szexuális kedvtelését??? Sah közli Haticével, hogy a Szultán mindenről tud, és most meg kell várniuk a döntését. A mulatóban Rüstemnek eszébe jut gyerekkora, és kiment onnan egy lányt, Olíviát, aki Krétáról jött. „Egész” család együtt vacsorázik, mikor a két fiú, Selim és Beyazit saját íjazásban megtanult képességeiket fényezik. Süleyman megígéri, hogy megtekinti kettejük versenyét. Amikor ketten maradnak, Süleyman és Hürrem Mustafa missziójáról beszélgetnek. Hürrem azt javasolja, hogy Rüstem csatlakozzon hozzájuk, mivel jól ismeri a környéket. Rávilágít Rüstem értékeire, és hogy mennyire hűséges. Hozzáteszi, jó lenne, ha Kasim Pashát visszahívnák, és ő is részt vehetne a Díván ülésein. Rüstem úgy dönt, Olíviát saját védelme alá veszi. Amikor Nigar megkérdezi, hogy részt fog-e venni a Díván tanácskozásain, Rüstem azt feleli, hogy Sah Szultána biztos meg fogja próbálni akadályozni. De egy nap, majd mindenki meg fogja érteni, milyen értékes is ő! A sors nagyon magasra fogja őt repíteni!!!Lutfu azt mondja Sahnak, hogy Husref Pasha Boszniából érkezik a palotába, valószínűleg Kasim Pasha helyére. Úgy véli, hogy nem Hürrem oldalára áll majd, mert nem túl engedelmes és szolgálatkész. Süleyman megérkezik Haticéhez. A kertben körülnéz, majd kellemes és kellemetlen emlékek sora jutnak eszébe. Közben Gülfem figyelmezteti Haticét, hogy a Szultánt a „határai végére kergette”, és sürgősen változtasson viselkedésén, különben el fogják venni tőle a gyerekeit. Aztán Hatice kimegy fivéréhez a pavilonba, ahol a Szultán közli vele, hogy előkészíttet neki egy új palotát, ahol a gyerekeivel élhet, azután HA FÉRJEZ MENT. Hatice teljesen ledöbben, Süleyman viszont már döntött. Gabriella egy értékes tükröt ajándékoz Mahidevrannak, és azt meséli, hogy ha egy bűnös lélek néz bele a tükörbe, akkor az széttörik. Hatice meggyalázva érzi magát, hogy a Szultán férjhez akarja adni, viszont Sah úgy gondolja, ez a legokosabb megoldás. Hatice azt mondja, hogy ő ezt nem hagyja, hogy megtörténjen, az után a szerelem után, amit Ibrahimmal élt meg, és, hogy van még egy lehetőség, az esküvőn kívül. Sah kételkedik ebben a nagy szerelemben, hiszen Ibrahim megcsalta őt Nigarral. Mihrimah a kertben arra kéri Bali Beyt, hogy hagyja őt és testvérét magára. Mehmetet dühíti húga gorombasága. Miközben a fiúk íjpárbaját nézik, Süleyman elmondja Hürremnek, hogy Hatice hamarosan elmegy, mert férjhez kell mennie. Selim látva öccse szuper teljesítményét, tökreteszi az íját. Beyazit ezt rögtön átlátja, és rosszul reagál, amivel kiváltja apja mérgét. Sülyman Hürremet kritizálja a Herceg viselkedése miatt. Mustafának nem tetszik, hogy Rüstem is megjelent a csatamezőn, anélkül, hogy hozott volna valami információt magával. Süleyman találkozik Barbarossával, aki boldogan informálja, hogy mindazon szigetek, melyek egykoron Velencéhez tartoztak, most már az Ottomán Birodalom részei. Süleyman gralulál neki, majd amikor Barbarossa ki akar térni arra, hogy Mustafa jutalmat osztott szét a katonák között, a Szultán leállítja. Mustafának hercegként joga van ilyen döntéseket hozni, de Barbarossa jelenlétét tisztességtelennek tartja. Mustafa kihallgatja Piri Pashát, aki tagadja az ellene felhozott vádakat, úgy véli, Iskender hazugságokkal rágalmazza. Majd kinyilvánítja maximális engedelmességét és hűségét az uralkodó családnak. Mustafa szeretne igazságos lenni, de Yahia figyelmezteti, hogy az a kötelessége, hogy a Szultán parancsát teljesítse. Nigar azt mondja Sahnak, hogy a Háremben az a pletyka járja, hogy Esmahan titokban találkozgat Bali Beyjel. Esmahan tagadja ez, és hozzáteszi, hogy csak egyszer találkoztak, akkor is véletlenül. Mihrimah Bali Bey szobájában vár, mikor a férfi megérkezik, kiontja neki az érzéseit. Arra kéri, ne tekintsen rá gyerekként. Azon csodálkozik, hogy nem vette észre, hogy néz rá, hogy nem érzi, hogy ég belülről? Ebu Suud Süleyman szobájába viszi a Hürrem mecsetét ábrázoló miniatűrt. Hürrem felveti, hogy a piac területén kéne a mecsetet felépíteni, mert nincs máshol hely, és ezzel is kárpótolnák a kereskedőket. A bíró nem látja ennek akadályát, Süleyman boldogan mosolyog. Mihrimah fülébe is eljut a pletyka. Esmahan tagad, de Mihrimah nem hisz neki. Rüstem emlékezteti Mustafát a Szultán utasítására, hogy le kell fejeznie Piri Pashát. A sátorba belép Rüstem embere, és elkezdi magasztalni Piri Pashát. Rüstem üvöltve tetteti, hogy az, amit az ember mond, nem igaz, ezzel összezavarja Mustafát. Malkocoglu Sah Szultán előtt tagad minden pletykát, de a Szultána már döntésre jutott: feleségül kell venni a lányát. Ez az ötlet szótlanná tette a férfit. Hürrem Mihrimahtól szerez tudomást a pletykáról. Mustafa Iskenderrel találkozik. Miután bebizonyosodik, hogy hazudott Piri Pasháról, Mustafa lefejezi – Iskendert! Az ütközet után, Piri Pasha megköszöni Mustafának, hogy hitt benne, mert ő mindig is hűséges volt a Dinasztiához. Rüstem, elrendeli, hogy a hírt azonnal vigyék el a Szultánnak. Örült, hiszen ezzel Mustafa dupla hibát vétett: nem teljesítette a parancsot, olyan embert végzett ki, akit nem kellett volna. Husrev Pasha informálja Süleymant, hogy Sarlken bedühítette a keresztény világot, aminek a Szultán egyáltalán nem örül. Bali Bey kétségbeesetten kér segítséget barátjától. Matrakci azt tanácsolja, beszéljen Mihrimahval. Ebben a pillanatban levelet kap, melyben Mihrimah azt írja, hogy találkozni szeretne vele. Süleyman Husrev Pashához akarja adni Haticét. Hürrem azt mondja Sümbülnek, hogy nem tetszik neki Sah döntése, hogy Bali Beyhez akarja adni Esmahant. Azon tűnődik, mit tehetne ellene? Faire tájékoztatja, hogy a két fiatal a régi palotában fognak találkozni. Gülfem bejelenti Haticének a Szultán döntését, hogy Husrev Pashához kell feleségül mennie. Hatice könnyekre fakad. Hürrem elmegy a rég palotába, és szembe találja magát Bali Beyjel és … MIHRIMÁVAL!
"Szultánám! Nem szeretnélek elszomorítani sem feldühíteni. Ezért voltam eddig csendben. De most már látom, rosszul tettem. Nem tudom, ki írta az én nevemben azt a levelet, de ami abban a levélben áll, mind igaz. Odaadó katonája vagyok a Szultánnak és az uralkodó Családnak. Mindig is az voltam, és az is akarok maradni életem végéig. Nincs más vágyam, és nem is lehet. Bárcsak megbocsátanál nekem!"


Süleyman: Mi folyik itt??? Mi ez??? Ibrahim aranya???Sah: Igen, Szultánom. Ez az eltávozott Ibrahim Pasha aranya, ami megmaradt belőle.Süleyman: Ti … KETTEN… kezdettől fogva tudtátok, nem igaz??? Elrejtettétek előlem!!!Lutfu: Üdvözöllek, Szultánom!Süleyman: Lutfu Pasha! Te tudtál erről???Lutfu: Bocsáss meg nekem, de nem értem… Miről is beszélsz? … Szultánom, ez … lehetetlen!Süleyman: Hogy érted, hogy lehetetlen??? Az arany odakint van! A saját szememmel láttam!Hatice: Sahnak semmi köze nincs ehhez, Szultánom.Sah: Hatice!!! Szultánom, kérlek, engedd meg, hogy megmagyarázzam.Süleyman: Nincs helye a magyarázkodásnak, Sah! Hogy merészeltétek??? A saját húgaim … hátbadöftetek!!!Sah: NEM! Nem úgy történt, ahogy gondolod! Az aranyat a palotába akartuk szállíttatni. Ezért van a szekéren.Rüstem: Bocsáss meg, Szultána. De a kincset már napok óta keressük. Nem kellett volna már rég értesíteni minket?Sah: Mostanában találtunk rá… Ez az oka.Rüstem: Persze, Szultána. De bocsásd meg kíváncsiságom, Lutfu Pasha miért nem tudott erről? Miért éjszaka akartátok elszállíttatni? Nem látok rá semmi magyarázatot…Sah: Micsoda kérdés ez!!! És mi ez a vallatás, Pasha??? Szultánom?Süleyman: Sah! Tudni akarom!Sah: Bali Bey mondta, hogy így lenne a legmegfelelőbb, Szultánom.Süleyman: Mi a szerepe Bali Beynek ebben az ügyben???Bali Bey: Szultánom! Bocsáss meg! Nem tudtam, hogy itt vagy. Azért jöttem, hogy elvigyem az elhunyt Ibrahim Pasha aranyát.
Hürrem: Süleyman! Mi történt?Süleyman: Megtalálták az aranyat, Hürrem. Sah Malkocoglut értesítette, amint megtalálták. Ő, egyből jött is. Az ügy … az aranyat felpakolták egy szekérre, hogy elhozzák a palotába.Hürrem: Téged miért nem értesítettek?Süleyman: Malkocoglu intézett mindent. Úgy volt, hogy ő értesít engem, amint az arany megérkezik a palotába.Hürrem: Akkor … miért vagy zaklatott? Allahnak hála, a Szultánáknak semmi közük ehhez az egészhez! Különben, hogy tehettek ilyet? Lehetséges ez?


Hürrem: Bali Bey mindent tökretett!Rüstem: Tudom, Szultána. Már többször figyelmeztettelek vele kapcsolatban. Ő mindig keresztbe fog nekünk tenni. Hürrem: Igazad van!Rüstem: Annyira közel áll a Szultánhoz, és mindent megbeszélnek. Egyértelmű, hogy Ayaz Pasha itáliai hadjárata és hibája után a Szultán nem fogja figyelembe venni többé… és akkor Lutfu Pasha és Bali Bey fogják irányítani a Dívánt. Hürrem: Ezt te fogod megakadályozni, Pasha!Rüstem: Én nem vagyok bent a Dívánban, Szultána. Diayarbakir-be kell mennem. Habár, nagy erőt és hatalmat adna, ha beleavatkozhatnék ilyen ügyekbe…Hürrem: Kasim Pashát nem küldték el a Dívánból?Rüstem: De igen, Szultána. De Ayaz Pashának nem áll szándékában engem beajánlani a helyébe. Ha nem vagyok a Dívánban … hogy védhetnélek meg téged és gyermekeidet?Hürrem: Ne aggódj, Pasha! MINDENT megteszünk, hogy bekerülj.Rüstem: Allah óvjon, Szultána! Van még valami, amit tudnod kell. Híreket küldtek Mustafa Hercegnek. A Szultán arra utasította, hogy végezze ki Ramadanoglu Piri Pashát. A Hercegnek kell ezt megoldani, a szomszédos államok segítségével. Piri Pasha nagyon hatalmas és erős, így a Hercegnek erős segítség kell, hogy leverje a lázadást. Hürrem: A Hercegnek nincs elég tapasztalata elintézni ezt a missziót. Mustafa Herceget nem lehet egyedül hagyni. Mellette kell, legyél… EL KELL BUKNIA! És te mindent megteszel, hogy ez sikerüljön.Rüstem: De Szultána! Az egyetlen, aki ilyen döntést hozhat, az a Szultán! Ő már elrendelte, hogy térjek vissza állomáshelyemre!Hürrem: Ne aggódj! Mindent megteszek, hogy odamehess. Nem hagyhatjuk ki ezt a lehetőséget, nemde?



Gabriella: Szultána!Mahidevran: Üdvözöllek! Ha Musfata Herceghez jöttél, ő nincs itt.Gabriella: Nemrég találkoztam vele. De igazság szerint, hozzád jöttem. Ajándékot hoztam. Személyesen akartam átadni. "Peccato Specchio"… ez a vétkesek tükre. Én kértem a Carloni Családot, hogy gyártsák le neked. Ez a család készíti a legkülönlegesebb és legértékesebb ékszereket a világon. Mahidevran: Miért hívod vétkesek tükrének?Gabriella: Mindenki követhet el bűnöket… akár véletlenül, Szultána. Mindenkinek vannak bűnei, akár hallott, látott vagy tud róla valaki. Az idő múlásával, ezek a bűnök sötét felhőként tornyosulnak az ember feje fölé, míg egy nap már nem bírja ezt a terhet. Ez a tükör megvéd téged az ilyen vétkektől.Mahidevran: Azt hittem, te katolikus paphoz szoktál fordulni, hogy beismerd és megbánd bűneidet.Gabriella: Természetesen, Szultána. Ez csak egy legenda. Úgy vélik, a tükör megvéd minket és szeretteinket. De csak egyféleképpen működhet… Akinél ez a tükör van, nem követhet el semmiféle bűnt. Amikor ezt megszegi, a tükör eltörik. Ezután, a pokol és a mennyország kapui szélesre kitárulnak.



Barbarossa: Szultánom!Süleyman: Üdvözöllek, Kapitány Pasha!Barbarossa: Üdvözöllek, Szultánom! Azt hiszem, a hírek hozzád is elértek. Az összes mediterrán sziget, ami Velencéhez tartozott, most már az Ottomán Birodalomé. Naksa Herceg fejet hajtott a mi Szultánunknak, és ez az első tiszteletadása. Süleyman: Igen, Pasha, már hallottam. Allah akaratából, amíg … te a mi oldalunkon állsz, soha nem fognak a tengeren legyőzni minket. Hogy van Mustafa? Hallottam, előbb őt látogattad meg, mielőtt ide jöttél... Barbarossa: Allahnak hála, Mustafa Herceg kitűnő egészségnek örvend! Tökéletes házigazda!Süleyman: Hát persze, hogy az! Igaz az, hogy mellette voltál, mikor megjutalmazta katonáit???!!!Barbarossa: Igen, Szultánom! A pénteki imádság után meglátogattuk a katonákat, akik bátran harcoltak az Otranto hadjáratban. A Herceg meg akarta jutalmazni őket a hagyományok szerint. Süleyman: A … HERCEG… meglátogathatja és meg is jutalmazhatja őket. DE … teljesen ledöbbentett, hogy egy Pasha, … olyan tapasztalattal, mint … te … ELKÍSÉRTED!!!Barbarossa: Bocsáss meg, Szutlánom! De ez csak egy ártatlan látogatás volt. Mert mindenki ismer engem, különösen … TE!Süleyman: Éppen ezért volt ez tisztességtelen és helytelen, Pasha. Hercegem egy állam feje, de neked, mint a többi Pashának, vigyáznod kell vele!


Rüstem: Herceg! Nagy megtiszteltetés újra találkozni veled!Mustafa: Mi történt, Rüstem Pasha? Miért jöttél? Vagy talán új híreket hoztál?Rüstem: A Szultán utasítására jöttem. Azért küldött, hogy melletted legyek.Mustafa: Semmi információt nem kaptam erről.Rüstem: Utolsó pillanatban hozta meg ezt a döntését, Herceg. Diayarbakir-ba tartván kaptam az utasítást. Herceg, bocsásd meg kíváncsiságom, de miért itt táboroztál le? Adanába kell masíroznunk, hogy lefejezzük Ramadanoglut.Mustafa: Így tartottam megfelelőnek, Rüstem. Küldtek Piri Pasháért. Hamarosan itt lesz.Rüstem: Bocsáss meg, de nem lenne … jobb, … ha úgy támadnánk meg, hogy nem tud róla? Az áruló még óvintézkedéseket tesz!Mustafa: Először is, ki akarom kérdezni. Kíváncsi vagyok, mi a magyarázata. Ha mégsem jön, akkor ezzel bizonyítja, hogy valóban áruló.Rüstem: Semmi szükség rá, Herceg. A Szultán már elrendelte kivégzését.Mustafa: VIGYÁZZ A HATÁRAIDRA, Pasha!!! Mi ez a merészség??? Magyarázatot kell … NEKED … adom??? Rüstem: Hercegem, nekem az a feladatom pasaként, hogy katonai tapasztalataimmal segítselek.Mustafa: Ne aggódj, Pasha! Majd én kérdezlek, ha szükségem lesz a katonai tapasztalataidra! Most elmehetsz!



Mustafa: Piri Pasha! Azzal vádolnak, hogy szövetkezel Tahmassal és Mamlukkal, hogy eláruld országunkat.Piri Pasha: Egyetlen kívánságom, olyan pasaként, aki évek óta hűségesen szolgálja hazánkat, hallgass meg kérlek.Mustafa: Ez az ok, amiért ide hívattalak. Kíváncsian várom, hogy magyarázod meg az árulást.Piri Pasha: MINDEN, amit hallottál … az HAZUGSÁG, … GYALÁZAT, … CSAPDA! Esküszöm őszintén, tisztességgel, hogy hűségesen szolgálom a Birodalmat és magát a Szultánt! SOHA nem árultam el, és NEM IS FOGOM!!!Mustafa: Kinek áll szándékában, ezt terjeszteni, Pasha? Piri Pasha: Iskendernek, Tekke állam parancsnokának. Már régóta ellenségem. Mustafa: Miért?Piri Pasha: Dühös volt, mert az elhunyt Ibrahim Pasha kivételezett velem, mert engem kedvelt, nem őt. Most, Iskender meg akar tőlem szabadulni azzal, hogy előnyt kovácsol Ibrahim Pasha halálából. Allah a tanúm rá, minden vád ellenem tőle származik, Herceg.Mustafa: Ezek nagyon kemény vádak, Pasha. MIÉRT kellene NEKED hinnem??? Tudod bizonyítani?Piri Pasha: Nincs más tanúm, csak Allah, Herceg. Nem tudom bizonyítani. De ez az igazság!Mustafa: Vigyétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése