Csodálatos Század Viki&Henni forditásai Szulejmános oldal párbeszédei a magyar részekből

A blogban található összes fordítást szerzői jogvédelem illeti. Annak bármilyen formájú felhasználásához a tulajdonos írásbeli engedélye szükséges!Csodálatos Század Viki&Henni forditásai a török részekből Szulejmános oldal párbeszédei a magyar részekből

2013. december 1., vasárnap

114.rész Leirása

Gazanfer: "Nagyurunknak nem kellene igy latnia.." Canfeda: "Attol felek Nagyurunk athelyezi Hercegunket egy masik tartomanyba.." Suleyman: "Igy iranyitod a tartomanyodat is?!" Selim: "Nem tudtam hogy ilyen koran erkezel." Suleyman: "Ha tudtad volna, mit tettel volna maskepp!?" Nurbanu: "Ne legy ideges, talalunk megoldast.." Selim: "Milyen megoldast, Nurbanu? Nem latod hogy mindennek vege?!" Valeria: "Te egy iszakos herceg noje vagy, mig en a Padisah-hoz tartozom." Canfeda: "Mit mondott Hurrem Sultanank? Mit irt? " Nurbanu: "Meg kell olnom Valeriat." Suleyman: "Hogy esett le?" Nurbanu: "Leesett a nyaklanca es mikor utanahajolt hogy megnezze hol van, a korlat eltort es lezuhant es mar nem tudtam segiteni neki.." Fatma: "Hurrem...Allahra remelem semmi kozod ehhez.." Hurrem: "Te alltal hozza a legkozelebb a palotaban, fogadd reszvetem. Nagy veszteseg ert." Hurrem: "Lelkem Padisah-ja..tudtam hogy megbocsajtasz egyszer." Suleyman: "Nem bocsajtottam meg. Mostantol nemmaradhatsz itt, Beyazidhoz kuldelek ." Beyazid: "Hurichihan Sultan - mostantol itt fog maradni velem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése